سلااااااااااااااااااااااااااااااااااام
عید غدیر بر همه ی جهانیان مبارک باد.
نمی دونم چرا با این همه دلیل و منطق و سند
معتبر که بر حقانیت اهل بیت دلالت می کند اهل سنت که خودشون راوی بعضی از اسناد
شیعه هم هستند زیر بار نمی روند که سه خلیفه ی اول غاصبانی بیش نبودند و همچنین
قاتلین دختر پیامبر
اسلام(ص).
امام صادق (ع)
که مسائل غدیر را بیان می فرمایند در نافرمانی اهل سنت از پیامبر مثال نافرمانی
ابلیس از خدا را به کار می برند.
ابلیس هم همین طور است ؛خودش از همه بهتر می داند؛ خداوند مدتی برای آزادی اش تعیین کرده و بعد از این
مدت در آتش جهنم خواهد سوخت. دلیل اینکه توبه نمی کند تنها غرور اوست.
اما علمای اهل سنت چرا به حق تسلیم نمی شوند...
آنچه که بنده در مطالعه ی اهل سنت و شیعیان
متوجه شدم این است که اهل سنت و شیعیان نیمه ی یکدیگرند.
در چنین روزی پیامبر اسلام(ص) بر کتاب خدا و
عترتش تاکید کردند. در مقابل اهل تسنن از این جمله فقط قرآن را شنیدند شیعه هم هر
دو را شنید اما به عترت بها داد که امروزه در هر محله ای حداقل هفته ای 2-3 هیات
روضه ی اهل بیت دارد در حالی که در هر محله هفته ای یک جلسه ی انس با قرآن هم بر
پا نیست مگر چه بشود...
همین چند روز دیگر که محرم است هر کوچه ای چندین
هیات دارد اما ماه رمضان که ماه بهار قرآن است هر محله ای چند جلسه ی قرآن دارد؟
شیعیان
همگی برای اثبات گفته هایشان اغلب از احادیث سند می آورند در حالی که اهل سنت از
قرآن سند می آورند و کمتر به احادیث (آن هم حدیث نبوی و یا حدیث قدسی) رجوع می
کنند.
اما چه می شود که موضوع به این مهمی مثل اعلام
ولایت مولا علی (ع) که خداوند به پیامبر اسلام می فرماید اگر ولایت علی (ع) را اعلام
نکنی رسالت خویش را به پایان نرسانده ای ( تمام زحمات پیامبران پیشین و زحمات خودت
را تباه کرده ای) ؛ و به این اهمیت اما در قرآن هیچ آیه ای مستقیما اشاره به
ولایت علی(ع) نکرده است و اسمی از ایشان نبرده است اینجا نتیجه می گیریم
قرآن را خداوند طوری نازل
کرده که برای دشمنان دین و عوام مبهم باشد تا تحریف نشود اگر امروز همه یقین دارند
قرآن دچار هیچ تحریفی نیست به همین خاطر است.
احادیث نبوی هم به طور مستقیم
گفته شد و مستقیما اسم از مولا برده شد معاویه هم به راحتی جعل حدیث کرد و به جای
مولا اسم خودش را می گذاشت همانطور که اهل سقیفه حدیث جعلی النبی لا یورث را
ساختند
در روایات آمده است رسول اکرم می خواستند در
کعبه ولایت علی را بیان کنند اهل سقیفه هلهله و شلوغ بازی در آوردند و نگذاشتند
پیامبر خطبه بخواند.
در چنین شرایطی بود که وقتی حضرت به برکه ی غدیر
می رسد وحی نازل می شود که اینجا ولایت علی (ع) را اعلام کن.
بازهم در روایات معتبر است که اهل سقیفه قسم
خورده بودند اسلام را از ریشه نابود کنند و گرنه چه دلیلی داشت دختر پیامبر را به
شهادت برسانند.و حتی در بعضی از منزل هایی که پیامبر فرود آمدند توطئه ی قتل ایشان
را به راه انداختند.
همین اهل سقیفه بودند که معاویه را حکومت شام
منصوب کردند از آن زمان به بعد بود که سنت هایی مانند زبان در دماغ کردن خواندن
نماز جمعه در چهارشنبه و قرآن بر سر نیزه کردن باب شد.
خلاصه بعد از اینکه پیامبر
اسلام صد و بیست هزار نفر را شاهد گرفت که امام را به جانشینی خودش اعلام کرده فقط
هفتاد روز بعد اهل سقیفه توطئه درست کردند قرآن کریم وقتی می خواهد بگوید بعد از
غدیر چه خواهد شد نا فرمانی قوم موسی(ع) از ایشان را مثال می زند وقتی که حضرتش
هارون را جانشین خود کرد تا برای مدت چهل روز از شهر خارج شود، اما وقتی که بر می
گردد می بیند قومش گوساله پرست شدند سپس در زمان حضرت رسول هم چنین شد
از معاویه(لعنه الله علیه) پرسیدند:تو که می
دانی علی بر حق است چرا او را انکار می کنی چرا به بچه های شام بزغاله می دهی و
خودت آنها را می کشی و وانمود می کنی علی(ع) آنها را کشته؟
آن ملعون گفت من با علی مشکل ندارم اما تا وقتی
صدای اذان روی مساجد است ما کار هایمان را ادامه می دهیم.
معاویه هم همانند اهل سقیفه که می دانستند علی
بر حق است اما نمی توانستند تحمل کنند
کسی غیر از آنها تمام امور اجرایی ممالک اسلامی را در دست داشته باشد.
مذهب سنت از اصول دینش اشتباه است به نظر شما
نماز بر ولای علی بی نمازی نیست؟؟؟؟؟؟؟
شرح کامل خطابه ی رسول
اکرم در غدیر خم
شعر در مدح مولا